در دکوراسیون محیط اداری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

فهرست

یکی از نیاز های اولیه دفاتر اداری یا هر فضای تجاری، خرید پرده می باشد که به فاکتور های زیادی از قبیل هزینه، دکوراسیون داخلی و میزان نور دهی وابسته است. سعی کنید در انتخاب وسایل دفتر کار خود حساس باشید تا در قدم اول بتوانید مشتری را به خود جذب کنید. برای داشتن یک شرکت زیبا باید به تمام جزئیات توجه کنید، از رنگ دیوار ها گرفته تا چیدمان مبلمان اداری باید با سبک و سیاق فعالیتی که شما در دفتر کارتان انجام می دهید هم خوانی داشته باشد، سعی کنید در عین سادگی به هماهنگی توجه کنید ؛زیبایی محل کار شما نشان دهنده ی سلیقه شما به یک مشتری تازه وارد می باشد، چرا که داشتن یک دفتر کار شیک باعث ایجاد حس اعتماد بیشتری در مشتری می شود.

یکی از رایج ترین پرده های اداری، مدل کرکره ای است که امروزه در نسخه های مدرن این مدل پرده از یک موتور کوچک در بالای آن استفاده می شود تا به جای دستی حرکت دادن پرده با کنترل آن را باز و بسته کرد که با هزینه ای ناچیز منجر به سهولت در تغییر حالت پرده می شود.

پرده های کرکره ای علاوه بر پوشاندن پنجره دارای مزایایی مانند قابلیت تنظیم نور ورودی نصب آسان و سریع و همچنین چرک تاب بودن پرده است که نیاز به شست و شوی مداوم ندارند؛ همین موضوع باعت شده که این پرده ها در بین مردم از محوبیت بالایی برخوردار باشند. طیف گسترده ای از پارچه و جنس موجود در بازار دست شما در انتخاب باز گذاشته به عنوان مثال سفید یکی از پر فروش ترین رنگ ها برای پرده های کرکره ای است چون علاوه بر دل باز به نظر رسیدن فضای داخلی شما با هر دکوراسیونی به راحتی هماهنگ می شود و بدون فدا کردن نور باعث حفظ حریم خصوصی شما می شود. پرده های کرکره ای به دو دسته کلی افقی و عمودی تقسیم می شوند.

در کرکره های عمودی می توانید از هر جنس یا مدل پارچه ای که دوست دارید استفاده کنید که این کار باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای داخلی شما می شود اما اگر به کرکره های چوبی و فلزی علاقه دارید، کرکره های افقی گزینه بهتری برای شما می باشند؛ در نهایت اگر رنگ چوب یا فلز ها متناسب با دکوراسیون تان نبود می توانید آن ها را به رنگ دلخواه تغییر دهید.

این مدل پرده ها از گذشته تا کنون طرفداران خاص خود را دارند به همین علت هیچ وقت از دایره انتخاب مردم خارج نشده اند و یکی از گزینه های خرید پرده اداری محسوب می شوند. یکی از نکته های مهمی که در خرید پرده اداری باید به آن توجه کنید میزان نوری است که به آن احتیاج دارید؛ به عنوان مثال اگر نور کمی در اتاق دارید بهتر است از پرده های زبرا با رنگ روشن استفاده کنید تا بیشترین میزان نور را از پنجره دریافت کنید. در مقابل اگر نور گیری محل کار شما بالا است و از چراغ ها بزرگ استفاده می کنید به طوری که نور مورد نیاز خود را از چراغ ها دریافت می کنید با انتخاب رنگ های تیره تر برای پرده می توانید جلوه بهتری از فضای داخلی خود ارائه دهید.

اگر به دنبال پرده های طرح دار هستید بعد از انتخاب مدل می توانید روی طرح انتخابی خود تمرکز کنید؛ بسیاری از کارفرمایان با توجه به کسب و کاری که دارند ترجیح می دهند که یک تصویر جذاب و مرتبط با کار خود روی پارچه یا کرکره ها چاپ کنند تا یک پیش زمینه ذهنی به مشتری، در خصوص کار خود بدهند. انتخاب مدل مناسب برای پرده بستگی به تعداد پنجره های موجود در دفتر کار شما دارد. مثلا اگر سالن تان سرتاسر پنجره است، پرده های شید رول از نظر بصری می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند که از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه می باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *