اصولی که باید در خرید پرده اداری به آن توجه کرد

فهرست

اصولی که برای خرید پرده اداری باید رعایت کنید بسیار متفاوت است از اصولی که برای خرید پرده خانه به آن توجه می کنید. از آنجا که فضای دفتر کار نسبتا رسمی است باید در انتخاب رنگ و مدل پرده محتاط عمل کنید و آن را متناسب با کسب و کار خود بخرید. یک مشتری در بدو ورود به دفتر کار شما به صورت ناخود آگاه شروع به آنالیز محیطی که شما برای کار خود انتخاب کرده اید و نحوه ی دکور کردن شما توجه می کند به همین دلیل برای اینکه در قدم اول بتوانید مشتری را به خود جذب کنید و دقت و ظرافت خود را به اون نشان دهید باید دفتر کاری زیبا و جذاب برای خود بسازید.

برای خرید پرده اداری باید به فاکتور هایی که در این خصوص جزء الویت اکثر مردم است توجه کنید تا بتوانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید  به عنوان مثال مدل پرده ای که انتخاب می کنید باید با محیط های رسمی و اداری همخوانی داشته باشد که می توان به انواع پرده های زبرا، شید و کرکره ای اشاره کرد؛ این پرده ها را می توانید در طرح، رنگ و سایز دلخواه خود و متناسب با دکوراسیون داخلی خود سفارش دهید.

یکی دیگر از مسائلی که در خرید پرده اداری مطرح است هزینه ای است که بابت آن پرداخت می کنید، برای صرفه جویی در هزینه ها بهتر است قبل از هرکاری مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس متناسب با بودجه ای که برای خرید پرده در نظر گرفتید به دنبال جنس و مدل پارچه ای که هماهنگ با فضای داخلی شما باشد بیافتید. به این نکته نیز توجه کنید که پارچه ای بخرید که مقاومت بیشتری در برابر آفتاب داشته باشد و طول عمر طولانی تری نسبت به سایر پارچه ها داشته باشد تا سال ها نیازی به تعویض نداشته باشد.

میزان نور ورودی از پنجره از عوامل مهمی است که در خرید پرده اداری باید به آن دقت کرد، به عنوان مثال اگر در ساعات مختلف روز میزان نور ورودی از پنجره متفاوت است بهتر است انتخاب خود را به پرده های شید یا کرکره ای محدود کنید، در این مدل پرده ها شما قابلیت تنظیم نور را دارید و می توانید هر زمان که خواستید آن را باز یا بسته کنید. در نسخه های مدرن این پرده ها از یک موتور کوچک برای جابجایی طول پرده استفاده می شود، این کار شاید کمی هزینه بر باشد اما دیگر نیازی به طناب های کنار پرده احتیاجی ندارید در نتیجه جلوه زیبا تری از پرده خود خواهید داشت.

یکی از ایده هایی که در محیط های اداری به شدت مورد توجه قرار گرفت ست کردن رنگ وسایل و تجهیراتی که در دفتر کارتان استفاده کرده اید با رنگ هایی که در برندتان کار شده است، به عنوان مثال می توانید پرده تان را هم رنگ پس زمینه لوگو شرکت تان بخرید و از گلدان های رو میزی کوچک متناسب با بقیه رنگ های موجود در لوگوی خود استفاده کنید، با این کار در ناخود آگاه مشتری های جدیدتان دقت و ظرافت خود را در کار ثابت کرده اید و حس اعتماد بیشتری در آن ها ایجاد می کنید.

بر اساس یک باور غلط اکثر کارفرمایان فکر می کنند برای رسمی تر به نظر رسیدن محیط کار خود بهتر است از رنگ های تیره و یکنواخت استفاده کنند اما امروزه با تحقیقاتی فراوانی که در خصوص تاثیر محیط کار بر بازدهی و خلاقیت کارکنان انجام شده به این نتیجه رسیده اند که هرچه رنگ وسایل و دکور محیط کار شاد تر باشد حس صمیمیت بیشتری در کارمندان به وجود می آید و بازدهی آنان به نسبت بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *